wtorek, 8 lutego 2022

Choinka 2022 Luty

 Hej, hej :)

Jak ja dawno nie pisałam ...... Pora to nadrobić, Dziś karteczka na zabawę u Kasi


Te Mikołaje zobaczyłam kiedyś na blogu u Ewy. Ewa ma piękne prace u siebie, polecam odwiedzić :). Trochę poszukiwałam wzoru i znalazłam na Etsy :)



Mikołaj jest przeuroczy i szyje się go świetnie :). Ja wyszywałam na kanwie 18, jedną nitką. Tylko łączone kolory, których jest dwa  siłą rzeczy musiałam dwoma nitkami. Nie wiem czy dobrze, bo zdarza mi się rzadko tak szyć


Nie mogę się zdecydować, który będzie kolejny ;). Może później powstaną zawieszki na kanwie plastikowej :)


Pozdrawiam :)





 




23 komentarze:

  1. Jejuśku! Pięknie te kartki robicie! Ja do tego nie mam taletu :( moze tak nie próbowałam, bo nie wiem jak nazywają się te różne gadżety 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Mikołaj. :)
    Dzięki podwójnej nitce uzyskałaś wypukłą fakturę, to też jest ciekawy efekt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Mikołaj, bardzo wzorek fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Mikołaje są prześliczne! A ty pięknie go wkomponowałaś w kartkę, cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten Mikołajek😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście śliczny wzorek. Kartka wyszła super ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że się podoba ☺️. Dziękuję ☺️

      Usuń
  7. Śliczny Mikołajek.Sprawdzi się też na zawieszce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka! Mikołajki są jedyne w swoim rodzaju. Ja do tej pory jeszcze nie zdecydowałam, od którego zacząć i tak już ponad rok schodzi...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️.u mnie też leżą schematy i czekają na lepszą chwilę 😉. Kiedyś przyjdzie ☺️☺️☺️

      Usuń
  9. Bardzo brodaty ten Mikołaj :) wygląda fantastycznie, czekam na kolejnego :) całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak broda jest ogromna ☺️. Dzięki ☺️

      Usuń
  10. ale fajny Mikołaj. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny mikołajek, pięknie się prezentuje na karteczce :)
    Ciekawa jestem też zawieszek więc czekam z niecierpliwością:)
    Pozdrawam.
    K.

    OdpowiedzUsuń