niedziela, 2 stycznia 2022

Podsumowanie 2021r.

 Hej :). Powinnam ten post dać jeszcze na starym roku, ale będzie na początku nowego ;). Trochę mi się pohafciło, chociaż mogło być lepiej. Jednak działka i nowe hobby papierowe i czasu na krzyżyki mniej. Najpierw pokarzę Wam moje krzyżykowe prace :)

Babski rok

Ta zabawa zaowocowała mega paką z nagrodami :)

Choinka 2021

Pascha 2021-2022


UFOK-I 2021


I inne hafciki

To tyle prac hafciarskich. Pokaże Wam jeszcze moje papierowe prace :)

Boże Narodzenie


Boxy

Chrzty


Czekoladowniki


Komunie



Śluby


I inne na różne okazje :)




No to mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was :).
Pozdrawiam i w Nowym Roku 2022 życzę wielu prac i duuuużo zdrowia :)






































12 komentarzy:

  1. Piękne prace-) pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak pięknego dorobku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O WOW! Ile cudowności! Sypiasz w ogóle? Jestem totalnie zakochana w Twoich słoikach;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️. Sypiam, sypiam 😉. Pozdrawiam 😀

      Usuń
  4. Wspaniała kolekcja prac:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ☺️. Wspaniałego Roku ☺️

      Usuń
  5. Gratuluję tak bogatego w piękne prace roku, nie wiem gdzie patrzeć takie to wszystko śliczne😊👏😍
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę na ten Nowy Rok 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w ufok-owej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Kasiu dziękuję, bardzo mnie zmotywowałaś ☺️

      Usuń