czwartek, 16 grudnia 2021

Bombeczka

 Hihihihihi bombeczka doczekała się oprawy :). Czas było wysyłać kartki to wzięłam się za robotę ;)


Szyłam ją w zeszłym roku i wiedziałam, że powstanie kolejna ,no i zmusiły mnie niejako do tego Koleżanki ;)


Podobają im się moje papierowe prace, ale wolą haftowane. Czego się nie robi dla osób, które bardzo się lubi :).


Ważne jest zadowolenie osób obdarowanych :), a bombeczka choć pracowita w wykonaniu to bardzo mi się podoba :). Taka bardzo świąteczna :)


Pozdrawiam :)









8 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik!Też mam wzorek lecz na jego realizację muszę poczekać do przyszłego roku;) Twoja bombka prezentuje się pięknie na karteczce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, mam nadzieję, że też kiedyś ją wyszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała oprawa i cudny haft! Meniu dziękuję za piękną kartkę i miłe życzenia - już doszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i bardzo się cieszę ☺️☺️☺️

      Usuń
  4. Śliczny haft i wspaniale wykorzystany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń