czwartek, 28 października 2021

Kartka z kotem

 Bardzo zainteresował mnie scrabooking. Jeśli Ktoś ma mnie w znajomych na FB lub Instagramie to zauważył, że ostatnio publikuję  dużo postów z papierowymi pracami :). 


Dziś przedstawiam kartkę zrobioną na live z Małgosią. Rewelacyjnie tłumaczy co i jak. Dodatkowo Małgosia robi piękne papierowe różyczki . Więc jak mogłam nie spróbować i ja ;)


Nie wyszły takie idealne jak Małgosi, ale jak na pierwsze jestem zadowolona :)


Karteczka była dla mnie wyzwaniem, bo ja nie potrafię jeszcze tworzyć bogatych kompozycji. Więc takie spotkania, gdzie Dziewczyny pokazują co na dystans, co nie są dla mnie bardzo cenne :)


No i koniec końców powstała kartka, z której jestem bardzo zadowolona :)


I kartka została oklejona cała, co u mnie bardzo rzadko się zdarza ;)



Kartka powędruje do Córki z okazji urodzin, a może imienin ( ma  je w tym samym dniu ;) )

Pozdrawiam :)

















4 komentarze:

  1. Świetnie wyszły Ci te różyczki, kompozycja kartki super. I ten wyłaniający się zza róż kot robi furorę :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń