sobota, 31 lipca 2021

Kartka w podróży

Ta kartka była bardzo długo w podróży,,,,,,,,,,,


Uwierzycie albo nie. Szła do adresata dwa tygodnie listem poleconym priorytetowym !!!!!. Ja jestem do dziś w szoku. 


Oczywiście na termin urodzin nie dotarła.........


Elementy na tej karteczce są wycięte i umocowane na lekkich dystansach, bo miała to być kartka " do koperty". I wyszła chyba ok :).


Nie ja obdarowywałam tą karteczką Jubilatkę, ale była Ona chyba zadowolona, bo karteczka dostała taka oprawę :)



Pozdrawiam :)




 










6 komentarzy:

  1. To bardzo ładna kartka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka. Dwa tygodnie priorytet? w 3 dni powinna dojść, chyba wszyscy pracownicy poczty wyjechali na wakacje... dobrze chociaż że doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję 😀.Też się cieszę że doszła, ale byłam trochę w strachu 😉.

      Usuń
  3. Też pomyślałam że dobrze ze wogóle dotarła do adresata a nie np się zagubiła.. Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń