czwartek, 20 maja 2021

Choinka 2021 - Maj

Witam :). Jestem w absolutnym niedoczasie. Nie wiem czy wyrobię się ze wszystkimi zabawami i zobowiązaniami.
Nastał sezon komunijny, a że trochę próbuję tworzyć z papieru na warsztatach z Dziewczynami na FB to coś powstaje, Lepiej, gorzej ale coś wychodzi i ludziki chcą podobne ;).Wszystko jasne, na xxxxx czasu brak, w domu bałagan, a ja totalnie zmęczona. Dobrze, że pogoda za bardzo nie dopisuje to działkę sobie odpuszczam .Choć lubię to co robię to jednak mózg stoi na baczność przez 16 godzin. Jeszcze wiele do zrobienia, ale dziś karteczka na Boże Narodzenie. Wszystko otrzymałam w komplecie jako gratis do zakupów u Igiełki :). Bardzo fajny komplecik, akurat na popołudniową kawę , a później tylko skleić




A to moja działeczka, która już za mną chyba tęskni.....


Pozdrawiam :)











8 komentarzy:

  1. Krásna vločková pohľadnica, veľmi sa mi páči ten kruh okolo výšivky :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna śniegowa gwiazdka haftowana :-). Mój ogródek wygląda podobnie. Jest najbardziej kolorowy teraz dzięki tulipanom , niezapominajkom... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺. Tak piękny jest jak choć zimny

      Usuń
  3. Urocza kar6teczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki zestaw, ale jak na razie czeka na swoją kolej. Fajna kartka powstała

    OdpowiedzUsuń