sobota, 6 marca 2021

Słoiczek wiosenny

 Zabrakło 6 dni......  ale jest kolejny UFOK-owy słoiczek :). No i powiem, że bardzo mi się podoba :)


Jak pamiętacie, albo i nie poprzedni słoik szyłam jakoś długo. Ten poszedł niespodziewanie szybko :)



Ten słoik to wydaje mi się taki bardzo ogrodniczy :). Te grabie, szpadel, konewka i wiaderko to przecież typowe akcesoria ogrodnika :)


Całość tworzy świetną całość. 
Tylko on mnie zaskoczył. Jak patrzyłam na schemat byłam przekonana, że to będą hiacynty, a to jest bez...... Ponadto zrobiłam polski napis 


No to chyba ostatnie zdjęcie dam ;). Chociaż do podsumowania miesiąca pewnie wstawię jakieś z działki. Tam na razie zimno, ziemia zmarznięta i trzeba czekać .......



Pozdrawiam :)






 








16 komentarzy:

  1. Śliczny majowy słoiczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczek, fajnie że z polskim napisem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny słoiczek i nie ważne kiedy wyhaftowany, ważne, że jest gotowy i w maju będziesz mogła go wykorzystać!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię, że tak szybko Ci poszło. W końcu temat bliski Twojemu sercu - ogród. Haft wygląda fantastycznie, pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samo sedno Agatko ☺. To prawda ☺. Pozdrawiam☺

      Usuń
  5. Słoiczek wyszedł przepięknie;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny słoiczek. Rzeczywiście bardzo ogrodniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczny jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń