niedziela, 7 lutego 2021

Koszyczki - testowanie u Igiełki, Wielkanoc 2020-2021

 Na testowanie u Igiełki jest wielu chętnych. Czasami nie uda mi się upolować wzoru. w sumie to z racji tego, że mam nawał pracy i nie zawsze wpadnę na grupę na czas ..... Tym razem zdążyłam. Otrzymałam wiadomość ze schematami i byłam szczęśliwa :). Można było wyszyć jeden wzór, ale tam spodobały mi się te koszyki, że powstały wszystkie trzy :)




Dziś było strasznie zimno i bardzo wiało, oj bardzo :) hahahahahahha


Napisów nie robiłam bo koszyki są oczywiste :). A tak dzielnie towarzyszyła mi Maja :)


A tu taki mały kolaż karteczek. Wzory zapewne już niedługo będą dostępne u Moniki. Ja haftowałam Ariadną i na Aida 18 :)


Zapraszam do sklepu do Moniki.

Karteczki zgłaszam również do zabawy Wielkanoc 2020-2021 :)

Pozdrawiam :)



























12 komentarzy: