czwartek, 12 listopada 2020

Podaj dalej od Kasi

 Ależ było moje zaskoczenie kiedy Koleżanka przyniosła mi list od listonosza. Mega paka od Kasi . Szybko otworzyłam, a tam :



Znalazłam piękne papiery w ogromnej dla mnie ilości , które na pewno wykorzystam :).


Jak to dla hafciarki znalazł się też duży kawałek kanwy w moim ulubionym kolorze czyli szarym, muliny i cudny wzorek na kartkę oraz bazy do zakładek, breloczka i śliczna zawieszka :)


No i oczywiście znalazła się piękna karteczka i uroczy haftowany magnesik  :)


Kasiu bardzo Ci dziękuję . Wszystkie rzeczy bardzo piękne i w takich ilościach......

Teraz kolej na mnie. Zapraszam na zabawę PODAJ DALEJ


1. Dwie pierwsze zgłoszone osoby , które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominek w ciągu 12 m-cy. Poproszę osoby czynne blogowo
2. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić zabawę u siebie i obdarować kolejne dwie osoby.
3. Po zapisaniu poproszę o adres mail :marzena.ciszkowska@wp.pl

Czekam :)










4 komentarze:

  1. Dostałaś same śliczności Meniu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna zabawa. To takie miłe uczucie gdy dostajesz paczuszkę i stopniowo odkrywasz co jest w środku. A chyba jeszcze milsze gdy robi się dla kogoś niespodziankę.Jeżeli jest jeszcze taka możliwość to ja nieśmiało się zgłaszam 😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie 😀. Bardzo dziękuję za zgłoszenie się do zabawy 😀

      Usuń