niedziela, 28 czerwca 2020

Pamiątka Chrztu

Trochę trudności sprawiło mi to małe w sumie zamówienie.... Niby potrzebny był mały motyw, bo na czekoladownik, ale co?
Główny motyw na chrzest jaki mi się wyświetlał na Pinterest to gołąb. Może i słusznie, ale mi bardziej kojarzy się z bierzmowaniem. I trafiło mi się to ;)


Słodziutki i malutki motyw. Miało być dla dziewczynki, więc wiadomo różowy dominuje :)


Kolory dobrałam sama, bo rozpiski nie było. Myślę,że wyszło w miarę :). Ja jak rzadko bywa jestem zadowolona :)



A teraz specjalnie dla Agatki mój balkon wprawdzie z przed tygodnia, bo leje i leje.......


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Piękna kartka, uwielbiam wyszywać tego aniołka - jest taki uniwersalny i pasuje zarówno na chrzest jak i na bierzmowanie czy komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta karteczka...zachwyca mnie jej elegancja i delikatność:)
    Muszę przyznać, że Twój balkon wygląda bardzo imponująco...piękne kwiaty.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń