poniedziałek, 18 maja 2020

Wielkanoc 2020-2021- Maj

Maj to chyba najpiękniejszy miesiąc wiosenny wszystko budzi się do życia :). Jest pięknie :). Na zabawę wielkanocną wyszyłam kurkę :)


Owszem fajnie się szyło z jednym ale..... kontury...


Na plastikowej kanwie to prawdziwa tortura, kto wyszywał to wie, chyba że robi je inaczej niż ja. Ja pokułam dobrze palce, szczerze to do krwi....


Doszłam jednak do wniosku, że choć idealnie nie jest , warto było ;)







No to trzeba brać się do roboty i upatrzeć nowy wzór :)

Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. Dla mnie haft idealny! Bardzo ładny wzór i ślicznie prezentuje się na tle tych forsycji. U mnie już przekwitla a żałuję :) Nie mam jeszcze ani jednej ozdoby na piku, ale doświadczenie z plastikową jawną tak wiec wiem o czym piszesz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀. U mnie też już przekwitla. Ale mam nadzieję zeże wiosną znowu bedzie oczy cieszyć

      Usuń
  2. Kurka cudna! Też nie przepadam za konturami na kanwie platikowej...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutka kurka!!!Podziwiam haft na plastikowej kanwie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wyszywałam na plastikowej kanwie,chyba czas spróbować:)
    Śliczna kurka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem kontury dają popalić, a na plastikowej kanwie szczególnie.
    Świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń