piątek, 31 maja 2019

Pierwszy czekoladownik

Oj kusiły mnie, kusiły już dawno :). W końcu potrzebne materiały zebrałam i do dzieła :)


Nie jest doskonaly....na pewno nie wszędzie równo przycięte papiery bo muszę dogadać się z trymerem ;)


Papiery pochodzą jeszcze z bardzo starych zapasów kiedy dawno temu próbowałam zabawy z papierkami :)

Wykrojnik jest jednym z prezentowych od Koleżanki i dla Niej ten czekoladownik powstał :).Mam cichą nadzieję, że się spodoba :)


Dałam go na pianki, żeby nie było tak płasko...ostatnia warstwa papieru też jest na taśmie dystansującej ( ale się wyrabiam w nazewnictwie ;) )



Oczywiście stworzyłam mega bałagan...….. no jakby inaczej ;)




No to zobaczymy czy będzie się podobało, a ja jeszcze będę się doskonalić :)



Korzystałam z kursu Gosi


Pozdrawiam :)









4 komentarze:

  1. Bardzo ładny czekoladownik.:) Pocieszyłaś mnie, że nie tylko u mnie w trakcie tworzenia panuje twórczy nieład. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :). Mi z tym bałaganem też raźniej ;)

      Usuń
  2. Nie mam bladego pojęcia o scrapie, ale Twój wytwór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń