piątek, 25 sierpnia 2017

 Witam :)
Postanowiłam wziąć udział w zabawie organizowanej przez https://haftowanehistorie.blogspot.com  :)
To zaczynamy :)
1. Haft to moja wielka pasja.
2. Uwielbiam też szydełkować.
3. Mam siostrę Urszulę. jest młodsza rok i trzy miesiące. Hafceniem jej nie zaraziłam, ale szydełkiem tak ;)
4. Samotnie wychowałam córkę Iwonę. Już pracuje i zaczyna magisterkę :)
5. Uwielbiam słuchać muzyki. Jestem fanem zespołów Depeche Mode ( byłam na dwóch koncertach), Bon        Jovi ( zaliczony jeden koncert). A ostatnio zachwycam się LP.
6. Mam dwa koty, Maję i Gucia :). Straszne rozrabiaki.
7. Kocham kwiaty. Na niewielkim balkonie hoduje pelargonie.
8. Lubię jeździć na rowerze. Oczywiście nie często , bo często wygrywa igła lub szydełko ;)
9.Mam za sobą próby frywolitki na czółenku. Niestety brak czasu na rozwijanie tej umiejętności.
10.Od roku jeżdżę samochodem, bo dopiero zrobiłam prawko. I jak to mówią lepiej późno niż wcale.
11. Pracuję poza miejscem zamieszkania . Więc trochę czasu tracę na dojazdy.
12. Lubię a wręcz uwielbiam przeglądać robótkowe blogi. Piękne prace tworzą Koleżanki internetowe :)
13. nałogowo wręcz kolekcjonuje gazetki robótkowe. Zarówno na krzyżyki jak i szydełko :)
14. Zbieram różne przydasie. Potrzebne , nie potrzebne. Jakieś koraliki, kwiatki, nalepki.
15. Lubie spotykać się z Koleżankami na dobrej kawie lub winku. Ale tu niestety muszę ruszyć się z domu ,      na Warszawę.
16.Lubie pracować w plenerze. Teraz mam okazje bo Siostra ma działkę :)
17.Kiedyś jak nie robótkowałam sporo czytałam. Głównie były to romanse.
18.Szyjąc lub szydełkując lubię obejrzeć dobry film. Nie przeszkadza mi liczenie przy oglądaniu ;)
19. Bardzo lubię zbierać grzyby. Niestety słabo z nimi u nas.Ale ten zapach suszonych .......
20. Uwielbiam czekoladę, lody, dobra kawę i słodycze, które niestety doprowadzają do tego jak wyglądam       ;). Kiedyś podjęłam walkę z kilogramami. Zrzuciłam nawet prawie 15 kg. niestety ...... brak                          konsekwencji i pewnie część z Was wie o co chodzi


To tyle co przyszło mi na myśl :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Meniu, bardzo miło mi Cię poznać! :) Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pod kilkoma Twoimi punktami mogłabym sama się podpisać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajna zabawa, można poznać blogowe koleżanki. Pozdrawiam

      Usuń